Nem tudom a kupon kódot érvényesíteni!
Két lehetőség okozhatja ezt:
- Lejárt a kuponkód érvényessége. Ha azt gondolod, hogy a kuponkódod érvényessége nem járt le, akkor vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal és megvizsgáljuk az esetet.
- Már érvényesítettél egy kuponkódot vagy onlinePénztárca kedvezményt váltottál be. Sajnos a rendszer csak egy kedvezmény beváltását engedélyezi a pénztár folyamatban.
Nem tudok házhozszállítást kiválasztani, csak személyes átvételt!
Ez a jelenség akkor szokott előfordulni, ha a kosaradban lévő fagyasztott termékek össz súlya nem éri el a 3 kg-ot. Két lehetőséged van: egészítsd ki a rendelésed, hogy elérje a 3 kg-ot a fagyasztott termékek súlya, vagy töröld a kosaradból a fagyasztott termékeket
Ha ezek után sem tudsz házhozszállítást kérni, akkor keress minket az ügyfélszolgálati elérhetőségeken, vélhetően beállítási probléma lesz a háttérben, kijavítjuk, hogy mihamarabb le tudd adni a rendelésed.
Fagysztott terméket szeretnék csomagautomatába rendelni, de csak házhozszállítást ajánl fel a rendszer!
Fagyasztott termékeket sajnos nem áll módunkban csomagautomatákba kézbesíteni, mert ott akár napok is eltelhetnek az átvételig, ami értelemszerűen a termék minőségbeli romlásával járhat, figyelembevéve, hogy a csomagautomaták nem hűtöttek.